Abanova kobka - http://diablo.gameplanet.cz/

Menu
News

Anketa
Zkoušeli jste už nějaký mod na Diablo?
Ano, jeden. [34%] [391949]

Ano, více než jeden. [33%][382503]

Nezkoušel(a) jsem. [33%][382231]

Počet hlasů: 1156683

News
15.7.2007 - News
Nová otázka v anketě. Zero
6.7.2007 - News
Znovu jsem zprovoznil fórum. Pevně doufám, že se nebude opakovat předešlá situace. Zero
31.5.2007 - News
Fórum pozastaveno Zero
10.5.2007 - News
Změnil jsem otázku v anketě, bohužel se mi nedaří rozjet více jak 4 odpovědi, takže to musí být takto. Hlasujte pokud možno jen jednou a ne stále dokola, pak je to nepřehledné a ztrácí to smysl. Díky Zero
16.3.2007 - News
Možná jste si všimli, že se tu pár věcí změnilo. Je toho zatím opravdu jenom trochu, ale dělám na tom. A doplnil jsem odkazy, stránka SuE je v současnosti jedna z nej. Zero

Search

Online
Abanovu kobku si právě prohlí·í 16 lidí.
Celkem přístupů: 4883670

Náhled pro tisk stránky

News  Basic  Questy  Postavy  Skills  Items  Shrines  Potvory  Towns & NPC
Multiplayer  Games  Odkazy  Fórum  Slovníček

Platí pro Diablo 2 i Expansion Set Paladin's Skills - Offensive Auras Platí pro Diablo 2 i Expansion Set

Zde je seznam a popis všech Offensive Auras Skillů, které může používat Paladin. Kromě této skupiny patří do paladinova arsenálu Defensive Auras a Combat Skills.

V tomto Skill Tabu naleznete samé útočné aury, které pracují na zkáze protivníka. Narozdíl od Defensive Auras jsou Offensive Auras daleko účinnější (teda alespoň některé), protože paladin prostě potřebuje mít posílený svůj normálně docela slabý útok. I pro tyto aury platí omezení, že můžete mít v jednu dobu aktivní pouze jednu auru!

[ Might | Holy Fire | Thorns | Blessed Aim | Concentration ]
[ Holy Freeze | Holy Shock | Sanctuary | Fanaticism | Conviction ]

 

Might Might
Potřebný level: 1
Podmínky: žádné

"Paladin ocitnuvší se v bitevní vřavě povolá síly spravedlnosti, aby přidaly na síle útokům jeho oddílu. Údery, jež by normálně sklouzly, nyní zasáhnou svůj cíl, a jinak odražené údery se probijí brněním až do masa."

Tato aura zvyšuje vám a všem členům party Physical Damage, který dáváte. Ze začátku je to celkem dobré, do 18. levelu se vyplatí použít v každé partě, kde převažují bojovníci. Pokud je však ve skupině hodně mágů, je lepší použít Thorns. Každopádně to s investicí nepřehánějte, protože právě na 18. levelu je k dispozici daleko účinnější Concentration!

Level1234567891011121314151617181920
Radius (yardy): 7.3 8.6 10 11.3 12.6 14 15.3 16.6 18 19.3 20.6 22 23.3 24.6 26 27.3 28.3 30 31.3 32.6
+% Damage: 40 50 60 70 80 90 100 110 120 130 140 150 160 170 180 190 200 210 220 230

 

Holy Fire Holy Fire
Potřebný level: 6
Podmínky: žádné

"Když se ve vzduchu vznáší stopa pekelné síry, vznešený paladin pochoduje do boje uzavřen v této posvátné auře. Všichni v jejím dosahu budou spáleni ohněm božské moci. Mějte se na pozoru, obludy pekelné! Očistný oheň se již na vás valí!"

Aura Holy Fire dává pravidelně do všech nepřátel v dosahu Fire Damage. Damage je ale bohužel velmi malý na to, aby se to vyplatilo používat. Jestliže totiž využijete Might nebo Thorns, Damage celé party bude daleko vyšší než s Holy Firem.

Level1234567891011121314151617181920
Radius (yardy): 4 4.6 5.3 6 6.6 7.3 8 8.6 9.3 10 10.6 11.3 12 12.6 13.3 14 14.6 15.3 16 16.6
Fire Damage: 1-3 1.5-3.5 2.5-4.5 3-5 4-6 4.5-6.5 5.5-7.5 6-8 7-9 8.5-10.5 9-11 10-12 11-13 12-14 13-15 14-16 15.5-17.5 16.5-18.5 18-20 19-21

 

Thorns Thorns
Potřebný level: 6
Podmínky: žádné

"Oko za oko někdy nestačí. Ti, kteří chtějí napadnout posla Světla, by si měli dát pozor, protože odplata bude rychlá a jistá. Vaše údery se vám vrátí stonásobně!"

Thorns jsou skvělá aura hodně podobná nekromancerovo Iron Maiden. Pokud nějaká potvora dává Physical Damage do nějakého člena party, vrátí do ní Thorns Damage několikanásobně větší. Takže se v postatě nepřítel svým útokem sám zabijí. A jelikož aura samozřejmě působí v partě i na všechny kostlivce, golemy, vlky, medvědy, Shadowy, valkýry a podobnou havěť, je to skvěle využitelné. Jestliže je proti vám mnohonásobná přesila menších nepřátel, nebo naopak nějaký velký boss, který dává obrovský Damage (Duriel), jsou Thorns jasná volba.

Proti jiným hráčům je Damage této aury snížen o desetinu. Je to sice obrovský postih, ale pokud máte hodně Life, dá se to dobře použít na duelech. Na 20. levelu totiž už Throns do hráče dávají 100% Damage, což může být pro nějaké bojové postavy smrtící. Do Thorns se prostě vyplatí investovat a nic nezkazíte, když sem Skill Pointů dáte více!

Level1234567891011121314151617181920
Radius (yardy): 7.3 8.6 10 11.3 12.6 14 15.3 16.6 18 19.3 20.6 22 23.3 24.6 26 27.3 28.3 30 31.3 32.6
+% vrácených Damage: 250 290 330 370 410 450 490 530 570 610 650 690 730 770 810 850 890 930 970 1010

 

Blessed Aim Blessed Aim
Potřebný level: 12
Podmínky: Might

"Duchové Světla jsou neustále ostražití a ví, že v dobách velké potřeby pomáhali svým loajálním následovníkům tichými způsoby. Když se zapojí tato schopnost, tito duchové vedou ruku paladina a jeho společníků, kteří pak zasáhnou i tam, kde by normálně rána chybila."

Aura Blessed Aim přidává všem členům party celkem hodně Attack Rating. Pokud se nemůžete trefit do nějakého bosse, protože máte malý Chance to Hit, mohl by vám Blessed Aim pomoci. Ovšem ve většině případů je daleko lepší použít nějakou Damage auru. S příchodem Fanaticism se samozřejmě tento problém vyřeší. Takže do Blessed Aim dejte 1 Skill Point, abyste mohli pokračovat s Concentration a Fanaticism, ale více bodíků si šetřte na později.

Level1234567891011121314151617181920
Radius (yardy): 7.3 8.6 10 11.3 12.6 14 15.3 16.6 18 19.3 20.6 22 23.3 24.6 26 27.3 28.3 30 31.3 32.6
+% Attack Rating: 75 90 105 120 135 150 165 180 195 210 225 240 255 270 285 300 315 330 345 360

 

Concentration Concentration
Potřebný level: 18
Podmínky: Might, Blessed Aim

"Ti, kdo se nacházejí ve sféře vlivu této dovednosti, získávají dar čistoty. Jasný pocit čistoty ulehčuje myslím ve sféře, propůjčuje jim svobodu soustředění na jednotlivé úkoly navzdory chaosu a ruchu boje. Tento pocit pokoje dovoluje paladinovi a jeho spolubojovníkům zasazovat přesně vypočtené a ničivé údery."

Tato aura všem v partě jednak zvyšuje Physical Damage a navíc přidává šnaci na to, že váš útok nebude přerušen. Přidává více Damage než Might a mohla by se v bojové partě po boku Thorns hodit. Tudíž sem několik bodíků můžete dát, ale zase to tolik nepřehánějte, protože Fanaticism na 30. levelu vám přidává na vyšších levelech ještě více Damage a navíc Attack Rating a rychlost útoku!

Level1234567891011121314151617181920
Radius (yardy): 7.3 8.6 10 11.3 12.6 14 15.3 16.6 18 19.3 20.6 22 23.3 24.6 26 27.3 28.3 30 31.3 32.6
+% Damage: 60 75 90 105 120 135 150 165 180 195 210 225 240 255 270 285 300 315 330 345
Šance na nepřerušitelný útok: 20%

 

Holy Freeze Holy Freeze
Potřebný level: 18
Podmínky: Might, Holy Fire

"Užitím této schopnosti paladin způsobí drastický pokles teploty vzduchu okolo sebe, čímž zmrazí maso nepřátel. Zasažení zjistí, že se jejich pohyblivost dramaticky omezila a lehce se dají poslat zpět do pekel, odkud se vynořili."

Holy Freeze pracuje na podobném principu jako Holy Fire. Tentokrát nezraňuje, ale každou chvíli zpomalí nepřátele v dosahu. Prakticky to je ale celkem slabé, protože budete dávat strašně málo Damage, využít by se to dalo snad jen proti nějakým rychlým monstrům, ale stále je výhodnější hodit nějakou Damage auru a rychlé potvory si dohonit pomocí Charge. Ještě malá poznámka k účinku. Účinek této aury působí stejně i na nepřátele s Cold Resistance, Immune Cold i hráče s vlastností Cannot Be Frozen!

Level1234567891011121314151617181920
Radius (yardy): 4 4.6 5.3 6 6.6 7.3 8 8.6 9.3 10 10.6 11.3 12 12.6 13.3 14 14.6 15.3 16 16.6
Zpomalení o %: 30 34 37 40 42 44 45 46 48 48 49 50 51 51 52 53 53 53 54 54

 

Holy Shock Holy Shock
Potřebný level: 24
Podmínky: Might, Holy Fire, Holy Freeze

"Paladin obdařený mocí této schopnosti přivolává sílu Světla, aby udeřila na všechny nepřátele kolem něj. Božské blesky vyskakují ze země a drtí jeho nepřátele."

Tahle aura je úplně to samé jako Holy Fire, ale nepřátelům poblíž nedává Fire, ale Lightning Damage. Navíc ještě přidává Lightning Damage k vašemu útoku. Bohužel Damage dávaný na dálku je moc slabý a ten nablízko je celkem silný, ovšem může být také pouze 1, což je hodně slabé. V konečném kalkulu vyjde lépe Fanaticism, která má navíc i Attack Rating a rychlost.

Level1234567891011121314151617181920
Radius: 7.3 yardy
Lightning Damage k útoku: 1-50 1-85 1-120 1-155 1-190 1-225 1-260 1-295 1-330 1-365 1-400 1-435 1-470 1-505 1-540 1-575 1-610 1-645 1-680 1-715
Lightning Damage do nepřátel poblíž: 1-10 4-13 7-16 10-19 13-22 16-25 19-28 22-31 26-35 30-39 34-43 38-47 42-51 46-55 50-59 54-63 59-68 64-73 69-78 74-83

 

Sanctuary Sanctuary
Potřebný level: 24
Podmínky: Might, Thorns, Holy Fire, Holy Freeze

"Tato schopnost způsobí, že se paladin rozzáří vnitřním svatým světlem. Toto světlo je prokletím pro nemrtvé, povolané intrikami Prvotních zel. Aura v sobě nese podstatu života a sílu a čistotu paladinova přesvědčení."

Sanctuary zraňuje všechny nemrtvé (Undead) nepřítele na dálku a pokud proti nim bojujete zblízka, přidá k vašemu útoku Physical Damage. Damage na dálku je hrozivě malý, ovšem přdávaný Damage už je hodně masivní. Bohužel tahle aura nefunguje na bosse, takže ten veliký Damage moc nevyužijete. Normální potvory totiž poměrně lehce dostanete i s klasickou Fanaticism.

Level1234567891011121314151617181920
Radius (yardy): 3.3 4 4.6 5.3 6 6.6 7.3 8 8.6 9.3 10 10.6 11.3 12 12.6 13.3 14 14.6 15.3 16
Magic Damage: 8-16 12-20 16-24 20-28 24-32 28-36 32-40 36-44 40-48 44-52 48-56 52-60 56-64 60-68 64-72 68-76 72-80 76-84 80-88 84-92
+% Damage: 150 180 210 240 270 300 330 360 390 420 450 480 510 540 570 600 630 660 690 720

 

Fanaticism Fanaticism
Potřebný level: 30
Podmínky: Might, Blessed Aim, Concentration

"Pravá víra může způsobit, že její věřící konají fantastické činy. Pod vlivem této schopnosti paladin a všichni, kdo se připojili k jeho věci, jednají s hořečnatým zápalem, umožňujícím srážet nepřátele tak rychle, jako sekáč kosí zralé klasy."

Asi nejlepší aura paladina. Masivně přidává všem čelnům party Damage, Attack Rating a navíc i rychlost útoku. Jednoznačně si ji vytrénujte na 20. level, k tomu se prostě nedá nic dodat... Konkurovat jí může snad jen aura Thorns, na kterou přepnete ve speciálních případech, kdy bude Fanaticism slabší.

Level1234567891011121314151617181920
Radius: 7.3 yardy
+% Damage: 50 67 84 101 118 135 152 169 186 203 220 237 254 271 288 305 322 339 356 373
+% rychlost útoku: 14 18 20 23 25 26 27 28 29 30 31 31 32 33 33 34 34 34 34 35
+% Attack Rating: 40 45 50 55 60 65 70 75 80 85 90 95 100 105 110 115 120 125 130 135

 

Conviction Conviction
Potřebný level: 30
Podmínky: Might, Thorns, Holy Fire, Holy Freeze, Sanctuary

"Již samo spatření síly paladina nahání hrůzu, a co teprve spatření paladina zářícího vyvolanou schopností Conviction. Tato schopnost spravedlnosti ukazuje svou silou chmurné odhodlání těch. Kdo září v jejím lesku. Každý, kdo stojí proti paladinovi a jeho spojencům, pochopí význam slova šílenství."

Aura Conviction snižuje nepřátelům v dosahu Defense a Resistances. Je to celkem na nic, protože namísto snížení Defense si můžete zvýšit Attack Rating Fanaticismou a dostanete ještě další bonusy. No a snížení Resistances je paladinovi úplně k ničemu, snad jen kdybyste měli v partě 7 kouzelnic, ale od Immune potvor vám to stejně nepomůže a museli byste investovat do dvou třetin celého Skill Tree vyplněného převážně shitovými skilly. Samozřejmě to ale můžete zkusit...

Level1234567891011121314151617181920
Radius: 13.3 yardy
-% Defense: 49 56 61 66 70 73 75 77 79 80 82 83 85 86 86 88 88 89 89 90
-% Maximum Resist: 30 35 40 45 50 55 60 65 70 75 80 85 90 95 100 105 110 115 120 125

 

--< Citáty byly převzaty z českého manuálu ke hře Diablo 2 >--

News  Basic  Questy  Postavy  Skills  Items  Shrines  Potvory  Towns & NPC
Multiplayer  Games  Odkazy  Fórum  Slovníček

Diablo® II - ©2000 Blizzard Entertainment. All rights reserved. Diablo and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment in the U.S. and/or other countries. Diablo® II: Lord of Destruction™ - ©2001 Blizzard Entertainment. All rights reserved. Lord of Destruction is a trademark and Diablo and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment in the U.S. and/or other countries.